SKRIVET: 2011-07-21, kl 22:04:18 | PUBLICERAT I: Emelie

svar på kommentar

tessat ([email protected]) om snart hem:
ååh, fina chesney! världens snällaste häst.. haha hade en på fenix en gång!
och jaa, jag iaf vill gärna se hans planering och hur du tränar han! han verkar ju ha det toppen hoss dig!
kraaam


Tack så mycket det var snällt sagt, han känns som en helt annan häst än den chesney jag fick hem för snart ett år sedan, planeringen kommer att komma upp imorgon och kommer också uppdatera efter varje pass jag ridit, bara jag kommer åt en dator med fungerande internet !
Chesney är verkligen världens finaste och snällaste häst, hur tyckte du att han var att ha på läger då? :)
Kramar <3



tessa

hej igen!

jag hade honom inte som läger häst men var nära på att byta provade att rida honom 1 gång och bada honom 1 gång! en annan tjej hade honom och hade både svårt att styra och få igång honom och hoppningen gick inte alls så jag erbjöd eller dom frågade mig om jag vill prova att rida honom en gång eftersom jag inte heller var helt nöjd med min lägerhäst! han var ganska seg men väldigt mjuk faktiskt och jag tyckte att han lyssnade bra! och han har alltid varit så snäll alla åren jag har varit på fenix! och att bada honom var underbart! haha saknade hästen.. :(



jaa, förstår dig! han är säkert jätte fin nu! kan han föresten hoppa ngt nu? Han kunde ju inte ens lyfta på fötterna! haha så söt! men han verkar faktiskt ha det himmla bra hos dig och det förtjänar han, har nog aldrig träffat en så snäll häst som verkligen har hjärat på rätt plats!

kramkram



PUBLICERAT: 2011-07-22, 00:06:02 | URL: http://teessas.blogg.se/
ebba t.

sv: okej, ska se om jag hittar henne ;-) haha, ah, kommer bli super kul verkligen! fast att vi bara ska vara där en dag och kolla på uppvisningen så kommer det ändå bli skojigt :)



PUBLICERAT: 2011-07-22, 08:25:41 | URL: http://mirakelpony.blogg.se/
ebba t.

sv: okej, ska se om jag hittar henne ;-) haha, ah, kommer bli super kul verkligen! fast att vi bara ska vara där en dag och kolla på uppvisningen så kommer det ändå bli skojigt :)



PUBLICERAT: 2011-07-22, 08:25:51 | URL: http://mirakelpony.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: