SKRIVET: 2011-10-23, kl 01:00:03 | PUBLICERAT I: Irmeli

Dagens ridpass på Lucky

Hej bloggen!
idag har jag ridit Lucky och det blev lite hoppning dock hoppade jag bara något skutt för Lucky känndes verkligen inte som sig själv :( Han vilade igår för att han hade sin vanliga vila och då brukar han ju vara pigg. Men idag fick jag verkligen driva honom och han känndes allmän slö vilket inte är likt honom . Ska ta upp detta med Marja, för han såg lite halt ut på stallplanen sen men när jag travade honom fram och tbx kunnde varken jag eller mamma se någon hälta heller så tja undrar varför han var så skum. Jag får hoppas att  han känns bättre imorgon när jag ska rida. Annars blir det nog ett lugnt pass och tja jag vet inte. Det är liksom ingen kul dag idag heller.
Gammal bild <3
Ni får bilder imon ;) för jag orkar inte just nu.


Hanna

Jag tycker det är förståndigt av dig att rida. Det kanske bara var så att han va stel? Han är juh inte den yngstaste hästen man kan hitta så det är nog inte helt omöjligt att han kan varit stel. Han behövde kanske lea upp musklerna lite?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: