SKRIVET: 2011-10-23, kl 16:42:13 | PUBLICERAT I: Emelie

Dagens Täving!

Idag var det tävling på BPK!
Jag som inte ridit där så länge hoppade 60 cm bara med Depa, jag var den enda som tävlade henne idag, så jag fick ha hjärtat för mig själv :D
Framridningen gick bra och hon kändes jättelugn och fin, dock tvekade hon om hon skulle hoppa framridninghindrena eller inte men jag fick över henne utan problem!
Inne på banan så vart hon lite spänd och verkade vilja stanna på första hindret(man fick hoppa första hindret en gång innan start!) Men jag fick över henne och hela banan gick felfritt!
Hon hoppade högt över hindrena och hela banan gick utan tvekan, och fort gick det men både jag och Depa tyckte att det vart jätteroligt, har redan paxat henne inför tävlingen den 20 Nov ;)
Då ska jag ta 70 cm, så man tar ett litet steg i taget :D
Bilder från tävlingen kommer inom kort!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: