SKRIVET: 2011-10-24, kl 11:03:57 | PUBLICERAT I: Irmeli

Svar till anonym:

Anonym: Om man tycker att en häst ''verkar'' halt när man hoppar upp, börjar man väll inte rida?
Speciellt inte hoppa!
Det hade varit bättre om du steg av hästen och väntade tills du visste vad problemet är, snacka om inget hästvätt.

Mitt svar: Jag tyckte inte han verkade halt innan jag började rida. Utan det var efter ridpasset jag tittade på honom i skritten. kunnde inte se nått i traven och på böjt spår så verkade det inte vara några problem heller. Så börja inte prata med mig om hästvett för jag skulle aldrig rida en halt häst.


Gammal bild på polle ifrån fenix park :D


Emelie

Hästvätt? Jag tycker att den där idioten kan lära sig stava till det innan hon börjar tjabba satan! Bry dig inte om den där, sålänge du själv vet att du gjort rätt så spelar inget annat någon roll! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: