SKRIVET: 2011-07-20, kl 12:53:44 | PUBLICERAT I: Emelie

snart hem

hello muppets :D
Har just suttit och käkat en middag bestående av jordgubbar och hallin, asnice om ni frågar mig !
Ikväll ska vi köra inom rottne och plocka upp älskling och sen kör vi hem till mästreda !
Det ska bli skönt att komma hem men ändå inte...
Ikväll kommer Ella och rider Chesney igen, jag tänkte att hon skulle få testa på några bommar eller något om det är väder till att gå så långt annars får jag visa henne lilla ridvägen eller sandskogsvägarna eller något.
Har nu planerat Chesneys ridning dag för dag fram till söndagen efter bokeslätt !
Vissa dagar har jag tom lagt in två pass för att han ska få vänja sig vid att gå två gången på en dag och för att han ska få lite mer träning !
Jag tänker satsa stenhårt på att få Chesney fin nu så att vi kan komma ut och kanske tävla lite både i dressyr och hoppning till nästa år !
Skulle ni vilja se hans planering och att jag skriver om de passen jag ridit? :)







tessat

ååh, fina chesney! världens snällaste häst.. haha hade en på fenix en gång!

och jaa, jag iaf vill gärna se hans planering och hur du tränar han! han verkar ju ha det toppen hoss dig!

kraaam



PUBLICERAT: 2011-07-20, 14:28:22 | URL: http://teessas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: