SKRIVET: 2011-09-14, kl 11:05:00 | PUBLICERAT I: Emelie

Time to say goodbye?

Jag vet inte längre vad jag ska ta mig till...
Jag vill bara gå tillbaka till tiden då jag var helt säker, då det fortfarande var en självklarhet att vi skulle vara tillsammans föralltid, jag utvecklas men det gör inte du.
Jag försöker och jag vet att du gör det med, men för första gången i mitt liv står jag inför den stora frågan..
Vara självisk och låta dig vara kvar och veta att jag aldrig kan vara 100 % nöjd eller ska jag låta dig gå och låta dig komma till någon som kan ge dig allt som jag inte kan ge dig :'(
Jag älskar dig så mycket men jag vill bara det bästa för dig, det bästa för oss min älskling..
förlåt.... <3


Lina

Hej!

Jaag tycker att du ska behålla han och fortsätta kämpa! Nni passar så bra ihop! Ta tid på dig och se vad du känner senare! Ni passar superbra ihop! Bara fortsätt kämpa, emelie! Det här är min åsikt det är ju du som bestämmer men nu har jag sagt vad jag tycker. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: