SKRIVET: 2011-10-10, kl 17:28:33 | PUBLICERAT I: Irmeli

Drar te skolan ikväll...

Tjenare bloggen!
efter att nu ha varit död ett antal dagar så ska jag försöka uppdatera lite. I helgen har jag varit hos Jessica och vi har haft skit skojj ihop :P
Idag är det måndag och vi har studiedag så därför så åker vi te skolan ikväll ;) och nu i skolan har vi även prova på veckor där vi provar alla inriktningar såsom djurvård,häst,lantbruk och trädgård :P så förra veckan hade jag djurvård och denna veckan ska jag ha häst ;) och veckan efter ska jag ha lantbruk och sen trädgård ;) huhu.
Det ska la bli skojj inte alls ;)
Gammal bild. Funderar på att tona mitt hår till denna färgen igen :P


ebba thalin

sv: ja, älg-jakter är jobbiga ;( man kan inte rdia ut och dem skjuter på PRECIS ALLTING.



PUBLICERAT: 2011-10-10, 19:52:40 | URL: http://sammistyle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: