SKRIVET: 2011-05-02, kl 09:25:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

What did you learned at school today?

sitter i skolan nu !
Har precis rescencerat min bok, blomblad för vinden.
Jag tycker att det gick helt okej men sen visar det väl sig på betygsnacket sen ;D
Inatt har jag SOVIT och då menar jag verkligen sovit, jag brukar typ alltid ligga som i en dvala annars..
Det är en ny vecka, nya möjligheter och jag har faktiskt en bra inställning till skolan för första gången på flera veckor!
Det måste vara att jag vet att det snart är sommarlov och på att jag ligger ruskigt bra till ^^,
Senare idag så ska jag leta present till Lasse, mammas man, som fyller år idag, vad ska man köpa till honom? :O
Efter det så ska jag hem till alvesta och hämta lillan som ska prova på fotboll, snälla säg inte att hon ska börja på sån skit lixom :S
Jag har inget emot folk som spelar fotboll men jag förstår inte det roliga i det?!
Kan någon förklara vad det roliga är?


Moa

Det roliga i fotboll är att man tillsammans med kompisar kämpar som ett lag och att man hela tiden träffar kompisar och håller sig i form, tycker jag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: