SKRIVET: 2011-05-07, kl 13:34:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

vilken härlig dag!

Gud vad skönt att det äntligen har blivit fint väder eller vad tycker ni? :D
Jag har legat ute i solen i ett par timmar och försökt få lite färg men det ger sig om jag får det då jag inte har lätt alls att bli brun!
Jag funderar på att sticka upp till stallet och ta en runda ner till sjön med Chesney fast man vet ju inte om det är en massa människor där nu :(
Jag ska iaf rida ikväll.
Nu ska jag kolla om det ska vara några clear rounds på BPK (braås ponnyklubb) som jag kan anmäla mig och Chesney till :D
Tänkte starta i en 50 klass bara för att ha gjort det liksom ^^
Men en sak som är jättesorglig är att mina ridstövlar gått sönder :(
Jag hann bara använda dem EN gång!
Men min moster ska fixa dem, hon är superduktig på sånt!
Igår var jag på begravning för Elsa, min morfars mamma, som dog dagen innan denna bloggen startades faktiskt!
Jag sjöng låten The Rose, vilket var mycket uppskattat och Tina, min mammas kusin spelade flöjt, hon är så himla duktig på att spela, jag bli helt fascinerad!!
I torsdags så träffade jag Christoffer på stan och vi drällde runt lite och på kvällen så kom han hem till mig, det var inte planerat från början men så blev det ^^
Jag saknar honom jättemycket :(


Irmeli.N

Skulle vara kul att titta! Ifall du tävlar honom;)



PUBLICERAT: 2011-05-08, 12:41:11 | URL: http://nipplorna.blogg.se/
Bodypalace

ja de har varit och är superhärligt väder



PUBLICERAT: 2011-05-08, 13:53:28 | URL: http://bodypalace.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: