SKRIVET: 2011-05-02, kl 10:33:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ska sälja min kamera!

Som rubriken säger så ska jag sälja min systemkamera för att kunna köpa en ny!
För er som letar efter en kamera och kanske är intresserade av att köpa den så skriver jag lite om den här!

Canon EOS 1000D
Objektiv: 18-55 mm
minne: VideoHD 60 min/4GB
ISO: upp till 1600
Megapixlar: 10?

Har haft den i ca 2 år, väldigt sparsamt använd, inga repor eller fel, har aldrig behövt laga den.
Köpte den för 5600 kronor och begär 4000 kronor.
Alla saker som fanns med när jag köpte den, finns fortfarande kvar och i vädigt gott skick!
Helst ska vi mötas upp för att överlämna kameran eller så sker betalningen innan kameran skickas iväg!
Så är ni intresserade av kameran så släng iväg ett mail till antingen bloggen mailadress med ordet KAMERA i ämnesfältet eller till min mail med samma ämne!

Bloggmailen: [email protected]




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: