SKRIVET: 2011-05-12, kl 13:54:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ridning

Idrotten:
Idag red vi på idrotten :D
Fick rida på min söta lilla Puck, en häst jag red myclet när jag red på Araby!
Fast vi fick bara skritta och trava -.-
Det var rätt kul att se killarna i klassen rida en del var ju riktigt duktiga :D
Chesney:
Chesney tänkte jag skulle få komma ut på en ridtur på höger/vänster väg så får vi se vilket håll vi tar men antagligen så ska jag låta honom racea på långsträckan som finns där, han tycker verkligen att det är jättekul!
Cefyr:
Vet inte ännu om jag ska rida på Cefyr, det får jag se när jag kommer till stallet!
Jag har skrittat ut honom nu ett par gånger men det betyder ju inte att jag ska göra det idag med men det märker vi väl ^^
Om jag ska rida honom så blir det ju en skrittur ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: