SKRIVET: 2011-05-09, kl 06:48:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag morgon

Alltså blogg.se är sjukt seegt och asdåligt! ;( Har varit det lite nu.  Jag la ut ett inlägg med bilder igårkväll och det har inte publicerats ännu -.-
Tja snart ska jag till skolan och ha tråkiga lektioner. Måndagarna är ALLTID värst!
Tränade dressyr igår med Lucky och tja det gick jätte bra! Fast efter att ha gjort galoppvolterna blev han lite pigg. Och även när jag red tyckte jag att han sprang iväg efter som att jag hade skönkeln intill som stöd. Men tydligen gjorde jag en förliten galoppvolt ;( Hehe. Dumma mig! Såklart att efter man tränat så kommer man hem och inser att man missat en halt samt en volt -.- Men tja programmet sitter ju anars  på nått vis^^
Ett dressyrpass i padocken för några veckor sedan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: