SKRIVET: 2011-05-27, kl 21:37:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Malmö imon!

Happ imon drar man ner till malmö ifall det är så att det är ok att bara jag o min lådsaspappa  kommer ;)
Messade även Rebecka (luckys tredje medryttare) och fråga ifall hon ville byta dag en vecka så att hon rider på en onsdag ist för en måndag för då tar jag Lucky. Men har tyvärr inte fått svar än men förhoppningsvis får man det snart. Annars får jag la ändra mina planer när det gäller en sak.
Sen i sommar någon gång ska jag även träna för tränare med Lucky. Marja har sagt att jag kan få träna för Jhonny som tidigare jobbat på ridskolan. Det låter väldigt intressant tkr jag och jag hoppas att det verkligen blir av!:)
Men ifall vi nu åker imon så kommer jag att träffa finaste Linnéa som ärsaknad ifrån fenix park<3 Vi ska ner på stan och käka lite och glotta i äfferer typ :)
FAIL!!!XD<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: