SKRIVET: 2011-05-14, kl 22:08:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag 14/5

Har haft stalltjänst idag och det är däf jag inte kunnat uppdatera. Kommer även att ha stalltjänst imorgon men hoppas på att få komma hem lite tidigare så att man kan plugga på måndagens NO-prov jag är liksom inte helt klar gällande det provet.
Hursom red jag Lucky idag tsm med Hanna. Tkr att hanna och han var jätte fina idag när dem fick lite mer "vägledning" Blir själv sån att jag flänger runt ifall jag inte får det men imorgon ska jag träna dressyr med honom tänkte jag. Då blir det galoppfattningar och galoppombyten som står på schemat. Idag red jag lite galoppomabyten men den gick bra i början men sen gick dem skit ;( hehe. jag tappade fokusen skulle jag gissa. DUMMA MIG!
Nu bjuder jag på filmen ifrån gårdagens dressyrtävling!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: