SKRIVET: 2011-05-01, kl 10:02:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Irmeli är duktig!

Irmeli är så duktig på att blogga och skriver så bra inlägg att jag känner mig helt överflödig :O
Om ändå jag kunde skriva lika intressanta inlägg !

Igår var det en av de bästa dagarna på länge måste jag få berätta!
Bilder kommer senare ikväll då jag snart ska ut på stan och leta present till Lasse, mammas man.
Igår så fick fanny sina presenter och hon blev jätteglad, och det var ju tur med tanke på vad en av sakerna var ;)
Igår så var vi alla fyra rätt lulliga haha men kul som satan hade vi, det är ett som är säkert!
Vid 10-tiden mötte vi upp christoffer vid stationen och han hånkade på hem till Fanny.
Vi rännde in och ut hela tiden och Evelinas pojkvän kom och joinade oss efter ett tag, och stackars Fanny ville ju så gärna träffa Pontus, och det fick hon iof med ;D
Vid tre tiden gick vi och lade oss men jag har inte sovit mer än 20 minuter inatt ! :O
Jag har legat och kollat på Christoffer när han snusade istället..
Han var så söööööt! ;)

Men nu ska jag ta och dra ut på stan och hjälpa Fanny att hitta batterier till sin ena present och det ska bli kul att se om den funkar sen ;D

a


Viktoria :)

Sv; Haha grymt ju! :D



PUBLICERAT: 2011-05-01, 21:44:25 | URL: http://viktoriaforsberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: