SKRIVET: 2011-05-20, kl 09:03:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Idag, imorgon och föralltid! <3

Ni vet ju hur förkrossad jag varit över att tiden med chesney bara runnit iväg och att jag skulle lämna honom i juni?
Nu behöver jag inte oroa mig mer...
FÖR HAN ÄR MIN NU :D

Mormor ringde till Majken och frågade om vi kunde hyra honom över sommaren bara då vi letat sommarhäst till mig, men det gick inte och helt plötsligt sa mormor:
- ring och bjud 30 för honom!
Jag fattade inte först men mormor sade att om de tog 30 så skulle vi köpa honom!

Jag ringde och frågade och då sa Majken: säg 35 så ska jag prata med George!
Och i Onsdags så ringde de och för 37 så får vi hans utrustning med!
Och nu är han min, för alltid :')

Jag slipper oroa mig för hur du har det, om du har det bra
Jag slipper sakna dig och jag slipper många sömnlösa, tårfyllda nätter!
Du är min, jag är din
Idag, Imorgon och föralltid ska vi vara tillsammans <3

Chesney <3 Emelie
Nu och Föralltid







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: