SKRIVET: 2011-05-21, kl 23:46:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma igen!

Hej alla!
Nu är jag hemma ifrån göteborg igen och kan säga att det var en besvikelse men det var ändå varit kul!
Jag åkte aldrig atmosfear eftersom den var ständ nästan hela dagen PGA tekniskt fel och sen så när vi väl ville åka den när den var igång så var kön 1 timme lång samt att eftersom Veronica M sjöng så blev det kaos där inne så vi gick istället.
Nu dagen efter läste vi att det var tsuentals som inte kom in och fick s hon veronica. aja ;9 jag bryr mig inte eftersom ajg ska dit med klassen i juni så^^
Fotade den på Liseberg igårkväll!:D
ni får bilder imon för jag ska soova nu!<3


Lollo!♥

Synd att du inte fick åka den! :/<3



PUBLICERAT: 2011-05-22, 00:33:00 | URL: http://higgetokig.bloggplatsen.se
Elin J - 16-årig tjej med Asperger och ADHD!

Sv: Hahah Irmeli då, din lilla självmordsbenägna sak xD





PUBLICERAT: 2011-05-22, 14:20:41 | URL: http://elinpeeace.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: