SKRIVET: 2011-05-02, kl 22:36:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

GÄÄÄÄSP!!!

Nu är jag trött och ska strax soova! Ska mejla till Marja och fråga ifall jag kan låna lucky en extra dag denna veckan så att jag kan öva på dressyrprogrammet med honom och känna vad han behöver träna på och sånt;) kan redan lite av första delen men är inte säker ifall det stämmer  det jag kollade på så jag ska fråga ifall jag får ett rprogramm imorgon när jag anmäler mig:)<33
Orkar inte skriva så mkt men det finns int mkt att skriva om förutom Göteborg om någon vecka!:)
Sen på Onsdag kommer ni nog få massa uppdatering tror jag;) huhu<33
Imon ska jag rida lektionspolle beroende på vad vi ska göra. Ifall det är nått jag inte vill rida med Lucky på så tränar jag sitsen med honom eftersom det är det jag vill göra imorgon:) Huhu^^
Fail på mig men ifall så ska jag soova snart:)<33
jag tkr jag ser så ovanligt trött ut utan glasögon ;(


lollo!♥

Längtar till GÖTEBORG!♥





PUBLICERAT: 2011-05-03, 07:46:14 | URL: http://higgetokig.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: