SKRIVET: 2011-05-03, kl 22:18:33 | PUBLICERAT I: Emelie

fullspäckat schema imorgon !

på morgonen har jag nationella i engelska
efter skolan drar jag eventuellt med och kollar när Abstinenz repar
efter det så ska jag möta mamma för att sedan gå på ett sista CHILLED-möte
och efter det så ska jag vara med i vårruset tillsammans med Emelie och Millan
Och har jag tur så hinner jag rida chesney, men ska inte hoppas på för mycket O.o
idag på kören gick det jättebra och vi övade på våra sommarsånger som vi ska sjunga upp i skogskyrkan i alvesta om två veckor!
Jag tycker det ska bli jättekul!
Tränade på Gabriellas sång och The Rose idag, The Rose ska jag ju sjunga på begravningen på fredag.
Jag hatar begravningar men vad gör man inte lixom :/
Nu ska jag ta och försöka sova och smsa med min fina pojk som jag saknar jättemycket <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: