SKRIVET: 2011-05-26, kl 20:53:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

FUCK THE MATTE!!!!!!!!

Allting hängde på det där jävla matte betyget och så får jag IG på nationella proven! :( Jag hade 12 P  och för att få vara godkänd var man tvungen att ha 22 P :( Fan alltså! Jag fixar  inte matten.
Det känns så meningslöst ibland  jag har verkligen kämpat på i matten för det sa tillochmed läraren att jag hade blivit mer fokuserad under dem senaste månaderna men det var tydligen förgäves :(
FAN ALLTSÅ!!!!!!!!!!!!
Tenhult kan jag nog bara drömma om! Och ifall jag måste gå i somamrskola kan inte jag åka på ridlägret för det är under samma vecka som jag ska på läger :(
hela världen är för fan uppochner nu! :(
Jag hatar det här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: