SKRIVET: 2011-05-17, kl 22:34:27 | PUBLICERAT I: Emelie

C.W <3

" Den dagen då du kom blev det lättare att andas
Och det jag tycker om vill jag finna nu och här"
" When you came in everyone turned around
just to see your beautiful face
tha stars and the moons they shined in your eyes
i could not believe that you wanted me"
02-05-11 vår dag <3
Jag kan fortfarande inte fatta att du vill ha mig
Du är det bästa som hänt mig!
Jag har aldrig känt för någon annan som jag känner för dig
Varje gång jag ser på dig så blir mina känslor bara starkare
Och när jag tror att jag inte kan älska dig mer så gör du något eller
säger något som motbevisar det.
Varje sekund med dig känns som en sekund i paradiset
och varje minut utan dig känns som den längsta av evigheter
Du är så lätt att prata med och jag kan äntligen vara mig själv med någon
och ändå inte skämmas
du dömer mig inte
att prata med dig och att vara med dig är så roligt
med dig kan jag skratta och vara glad
i ditt sällskap känner jag mig hel..
Jag vill bara säga en sista sak
Jag älskar dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: