SKRIVET: 2011-05-08, kl 12:38:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

söööndag

Hejsan alla!
Nu har jag sovit över med Alexandra hemma hos mig och det resulterade i mkt trevligt medans man kollade på twilight samt Mr.Bean hahah.
Först var vi och handlade lite till maten samt att  vi köpte massa goodis och läsk haha;)
Sen så satte vi oss och kollade lite på tv samtidigt som vi fixade maten. När den var klar kollade på lite hästhoppning och jag blev förvånad eftersom Alexandra aldrig sett sånt innan. Första människan (tror jag) jag mött som aldrig kollat på hästhoppning på tv.
Sen gick vi in på mitt rum och kollade på Mr.Bean och Twiligth innan vi somnade haha. Jag somnade utan att märka det medans Alexa satt vid datorn^^ Hahah.
Nu i morse gick vi upp as tidigt och tja jag skulle ju åka till stallet men vi fick vända då Marja ringde och  sa att hon precis flygit av Lucky för att dem sköt på brukshundsklubben. Sjukt dåligt att inte sätta upp lappar och sånt om att folk inte ska rida eftersom dem ska skjuta. Vad jag fattade det som så började Marja rida och att dem sen började skjuta och det är ju inte långt ifrån ridskolan till brukshundklubben faktiskt.
Aja, nu ska vi snart till Mormor och morfar  för att käka lite mat^^
Sen ska jag åka till stallet vid halv 4 ist;)
Hahaha! Bild från igår;)


lollo!♥

Nicig bild!:D Skulle också vilja ha sånna tänder;)<3



PUBLICERAT: 2011-05-08, 20:41:46 | URL: http://higgetokig.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: