SKRIVET: 2011-05-27, kl 09:54:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

because my heart is yours, ill never leave you <3

Med Chesney så har jag lärt mig så mycket mer och blivit så mycket "klokare" än innan. Innan ville jag hoppa, tävla och det skulle ske me en gång, jag hade hästar som hade förutsättningarna att ta mig långt.
Cooken var tvungen att avlivas och Golden skickades tillbaka.
Sen mötte jag Chesney!
Alla krav som jag haft på min framtida häst och på mig själv blev som bortblåst, det var Chesney eller ingen!
Han kan inte ta mig långt inom varken hopp eller dressyr, han kan inte så mycket. 
Men han älskar mig, och jag älskar honom. 
Nu när han äntligen är min så kan jag känna en trygghet, känna att framtiden inte är så tom och hopplös!
Jag kände en rädsla inför morgondagen, en dag närmare vårt farväl, jag var rädd för en framtid utan honom.
Nu slipper jag ångest, jag slipper sorg och oro. 
Chesney är min stjärna.
Ingen förstår vad jag ser i honom, mamma tycker att jag kunde skaffa en erfaren häst som kan tävla om jag nu ska ha en häst, många av mina kompisar ifrågasätter min kärlek till Chesney, vad har en skogsmulle som en tävlingshäst inte har dubbelt? 
Han har personlighet, han har ett lugn och han har mitt hjärta och min själ.
Han är mitt igår, idag, imorgon och mitt föralltid, min framtid.
Min bästa vän.

You are like a sunset behind a mountain somewhere
And when I cannot see you, I know you’re still there
Because my heart is yours, I’ll never leave you
Though we are far apart, I’m by your side
My love is never gone, I feel it rise again
Through it all, now my heart is yours
You say I am the moonlight, I watch you at night
And when you cannot see me, I’m still there in the sky
Because my heart is yours, I’ll never leave you
Though we are far apart, I’m by your side
My love is never gone, I feel it rise again
Through it all, now my heart is yours
Because my heart is yours, I’ll never leave you
Though we are far apart, I’m by your side
My love is never gone, I feel it rise again
Through it all, now my heart is yours



anni

Emelie, vad glad jag blir när jag läser om dig och Chesney! Du har köpt honom, fattar jag rätt? Han ser ut att må så bra och vara så lycklig, det värmer mitt hjärta att se honom bli så älskad. Ta hand om din vän, just den här sorten är den bästa man kan få :)


Jelliefish

Han är en häst man måste lära känna för att kunna tycka om. Han ser inte mycket ut för världen, men ger man honom en chans så lämnar han ingen oberörd :) Grattis igen, jag är riktigt glad för din och framför allt Chessans skull :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: