SKRIVET: 2011-07-16, kl 13:50:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

the nipplor is back!!

Heeey!
Eftersom Emelie skrev igår så skulle jag tydligen skriva nu xD haha.
Idag sov jag (irmeli) längst eftersom jag var trött! Huhu, Emelie gick upp redan vid nio och jag sov till tolv typ hahahah! Idag ska vi rida Chesney två pass och ta lite pics dåe ;) Men ni får inte veta nått om det ännu :) MIHAHAHAH! xD

Tja, träffade Lucky igår innan jag åkte till Emelie och om jag vill får jag börja rida igång honom ordentligt!:) Fast Rebecka och Hanna ska med rida men just nu så rider mest Marja och Hanna men Hanna ska snart iväg så tja jag kanske kan få börja när jag kommer hem igen!:)

Hahaha Igår när jag Galopperade på Chesney Bockade han typ två gr och Emelie bara "NEEEEJ!" hahaha. Jag tänkte att jag inte skulle flyga av vilket jag inte gjorde heller! :) huhu, För senast han bockade flög någon av .

Tja, när jag kommer hem sen ska ni få se en massa bilder!:)
Både fuuula och fiiiina!:)

Chesney har blivit så jävla fiin nu när Emelie har honom!:) Och han ser inte ut som samma häst! Chesney är super göllig!:)

Aja, just nu så planerar Emelie på att ta med Chessa till ridläger iår!:) huhu.

HERRRRÅÅÅÅ!!!!!!!!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: