SKRIVET: 2011-07-07, kl 01:38:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tävlingssugen!!!

Tjena alla!
Hahah som rubriken lyder så är jag tävlingsugen ;) Har dock ingen häst att tävla plus att det inte finns många tävlingar i närheten att tävla på. Men jag sakanr verkligen att tävla i hoppning! Jag älskar att hoppa när det går bra men har dock hopprädsla oftast när jag ska hoppa. Avskyr att vara så rädd för att hoppa ibland. Men alla avramlingar har la satt sina spår i psyket. Förhoppningsvis kommer det att släppa allteftersom.
Hehe men jag rider nog lite för dåligt för att tävla just nu ;) hahah. Ska bli spännande att börja på Tenhult och lära mig rida ordentligt. Just nu är min hand ganska dålig!!! Typ den åker inte fram i hoppen utan stannar kvar så jag rycker hästen i munnen vilket inte är så bra! Men har blivit bättre på det enligt mig själv :)
Nu kommer lite av dem senaste hoppbilderna på mig. Som ni ser är handen lite blandad ;)
Hahahaha :O XD
Handen ska längra fram och jag tror att jag måste trampa ner häeln mer. dock syns inte det eftersom hinderstödet är i vägen.
Fram med händerna ;)
hälarna!
fram med händerna!
Jag är väldigt petig när det gäller min ridning XD hahahaha.


Emelie

Och inte rakt ut med tårna :P <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: