SKRIVET: 2011-07-15, kl 23:27:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nipplorna

Tja !
Nu sitter vi Nipplor här hemma hos mig, Emelie :-D
Vi har varit ute och ridit och fotat chessan idag och vi har bestämt oss för att skicka in en av våra bilder till dressyrmupparnas "veckans outfit" !
Jag mötte upp Irmeli på stationen i växjö lite efter tre tillsammans med christoffer så vi stog och pratade med honom och en gammal skolkompis till mig en stund, efter det så kikade jag och Irmlei runt i lite affärer och käkade på donken, till sist gick vi in till min mormors syster, Lena och kollade i hennes ridsportaffär !
Jag har ställt upp i hennes tävling där man kan vinna ett sadel-kit för totalt 18.900 med sadel, träns, sadelgjord YOU NAME IT :-D
Jag köpte ett nytt Pessoabett till Chesney och fick också med mig ett par babyblå fleecelindor !
Irmeli fotade en massa fina bilder som kommer upp till bloggen så snart som möjligt !

Nu sitter vi och chillar och ska kolla upp bio som vi kanske ska gå på imorgon eller på söndag, chill !
Vi ska också ta fina foton på mig och chessan och irmeli och sen ska vi också ta en massa ful-bilder som också kommer upp på nipplornas facebook-sida ^^,
Vad ska ni göra ikväll då? :D



Mikki

gud vilken fin header! har du gjort den själv?



PUBLICERAT: 2011-07-16, 10:35:55 | URL: http://mikkiofsweden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: