SKRIVET: 2011-07-19, kl 20:05:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Funderar...

Tjena bloggen!
Just nu funderar jag på om jag ska sätta igång med en ny design till bloggen. Tkr den börjar bli ganska tråkig nu ;) huhu. Funderar även på om jag ska rida Lucky i helgen. Jag är sugen på att köra lite dressyr. Dock blir det mest uppmjukande övningar då han är ganska stel när han inte går så jätte mycket.
Aja, just nu sitter jag och kollar på Bones:) Det är super kul!:) hahahah xD Snart ska jag lägga ut videon ifrån i lördags på bloggen:)
Mihihi:)
Men skulle ni vilja ha en ny design på bloggen?:)
en bild från i helgen då jag travar fram Chesney:)


Emelie

Klart vi vill ha en ny design :D

Fräscha upp behöver man ju göra ibland, vad sägs om en animerad header denna gången? :D <3



PUBLICERAT: 2011-07-19, 22:56:51 | URL: http://nipplorna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: