SKRIVET: 2011-08-09, kl 15:43:23 | PUBLICERAT I: Emelie

vad är ord?

vart du än är, så är jag nära
vart du än går, kommer jag vara där
När du än viskar mitt namn kommer jag
du kommer inse att jag håller varenda löfte jag ger
för vad för människa vore jag
om jag tänkte lämna dig när du behöver mig som mest
Vad är ord om du inte menar det du säger
vad är ord om de bara gäller när allt är bra
när det gäller kärlek säger du orden högt
de försvinner aldrig
de finns kvar även när vi inte är det
och jag vet nu att en ängel blev sänd just till mig
och jag vet att jag är menad att vara där jag är,
där kommer jag vara
jag står här precis jämte dig inatt och jag kommer
alltid vara vid din sida
jag skulle aldrig lämna dig när du behöver mig som mest
Vad är ord om du inte menar det du säger
vad är ord om de bara gäller när allt är bra
när det gäller kärlek säger du orden högt
de försvinner aldrig
de finns kvar även när vi inte är det
vart du än är, så är jag nära
vart du än går, kommer jag vara där
och jag kommer alltid vara där
varje löfte jag ger det håller jag
För vad för människa vore jag
om jag lämnade dig när du behöver mig som mest
Jag kommer alltid hålla min ängel nära
Min fina ängel, kommer alltid älska dig, ad som än händer så kommer du alltid vara min stjärna <3


ebba

sv till irmeli: hahah du snackar i nattmössan! :O hahah!



PUBLICERAT: 2011-08-09, 19:16:54 | URL: http://mirakelpony.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: