SKRIVET: 2011-08-25, kl 16:31:58 | PUBLICERAT I: Irmeli

Tjenare!!

Vet att det nte blir så mycket uppdateringa men det är verkligen svårt att hinna med :O Jag menar tänk sen när läxorna kommer :S Sen så tycker jag det är skönt att slippa vara tvungen att sitta framför datorn hela tiden med. Men hursom så drar jag hem till värnamo imon efter jag duschat :P
Imon ska jag även rida och så ^^ frågan är vilken häst man ska rida ^^ Hoppas på någon roolig ^^
Jessie åkte hem innan idag för att träffa en kompis som låg på sjukhuset. Så jag följde henne te bussen och nu ligger jag här och om 10 min ska jag träffa idag och Anna för att vi ska dra ner och käka middag som idag är pizza :P Skit gött att dem serverar pizza här :P
Aja ska dra nu så bye :P
Heheh x'D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: