SKRIVET: 2011-08-02, kl 01:04:39 | PUBLICERAT I: Irmeli

Tenhult!

Hej!
Tänkte skriva en liten snabbis! Tänk jag börjar skolan om två veckor! :O Alltså bara två veckor kvar tills jag flyttar iväg på vardagarna och bara bor hemma på helgerna. Men såklart ska det bli skit kul! Men jag är sjukt taggad men ändå nerövs. Jag menar nu blir man minst igen och ska börja på en ny skola där man inte känner så många. känner ju Annelie eftersom vi har gått i samma ridgrupp men hon går i tvåan och jag ska börja ettan  hehehe.
Aja nu måste jag sova för Anni går upp svintidigt och tja hon är uppe mitt i natten en gång med xD
För er som inte fattat så sover hon i mitt rum eftersom mina kusiner sover hos oss ;)


Vilja - Sveriges största häst & kalvblogg

Vart ska du börja? :) Jag bor också på internat :)



PUBLICERAT: 2011-08-02, 16:01:47 | URL: http://kalvgalen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: