SKRIVET: 2011-08-21, kl 00:53:22 | PUBLICERAT I: Irmeli

Svar på frågestunden!

Hejsan!
Nu får ni svaren på frågestunden!:)
Fråga:varför heter du irmeli?
Svar:Det är så att jag är döpt efter min mormor som heter Irmel i andra namn :P

Fråga: Skiter du ofta.. :)?
Svar:Tja du, jag vet faktiskt inte x)

Fråga: Föddes du med ett öra?
Svar:Nej jag har två stycken :P

Fråga:Vilken ögonfärg har du ?
Svar:Jag har Brun-Gröna ögon :P

Fråga:Har du en 23 årig kille?
Svar:Nej det har jag inte ^^

är du i stallet varje dag :D? <3
Svar:Nej, men skulle gärna vilja ^^

Fråga:har du nått djur?
Svar:Nej, Min lådsas pappa tål inte djur.

Fråga:Vad ska du börja för tråd på gymnasiet ?
Svar:Proffessionel hästskötare :P Och där kommer vi lära oss en massa om hästar. Bla om foder,rida på kandar,köra travhäst,sköta hästen. M.m

Fråga:har du haft en egen häst nån gång?
Svar:Nej det har jag inte.

Fråga:vill du köpa lucky ?
Svar:Det skulle jag kunna tänka mig att göra men skulle ändå vilja ha en yngre häst. Men Lucky är ändå en häst jag skulle vilja ha :P
Fråga:Är en groda Hejdå?!
Svar:Kanske det är  xD
Fråga:Vad är det bästa med hästar och ridning?
Svar:Jag tycker det bästa är när man får kontakt och kan sammarbeta med ett sådant stort djur.
Fråga:Vem ser du upp till inom ridsporten?
Svar: Jag ser upp till Roffe :P Eller ja Rolf göran Bengtsson :P
Fråga:Hur ser din drömhäst ut?
Svar: Jag har nog ingen direkt drömhäst utseénde mässigt utan jag tror mer att det beror på beteéndet. Men ifall jag skulle välja en häst genom hur den var som individ så skulle jag vilja ha en häst som är trygg och mysig. Även en häst som gillar att gosa :P Höhö.

Fråga: Favvoras?
Svar: Ja du, jag har lite svårt med favvo raser :P jag gillar ifall shettisar^^

Fråga:Vill du jobba med hästar i framtiden & isf som vad?
Svar:
Ja, det är därför jag utbildar mig inom ämnet :P Jag skulle antagligen vilja vara en hästskötare eller så vill jag bli ridlärare och hjälpa elver att lära sig rida på ett bra sätt :P

Fråga:Något pinsamt som hänt dig?
Svar:Nej inte vad jag vet x)

Fråga:Vilka egenskaper stör du dig på när det gäller människor?
Svar: Jag är lite lat av mig och tycker ibland det kan vara jobbit när folk frågar mig mycket xD Haha.
Nej men jag kan lätt bli trött på vissa frågor och så^^
Men såklart så får folk ställa frågor men det blir ganska jobbit ifall folk ställer samma fråga om och om igen .

Fråga:Skulle du bli fjortis i ett år för 5000? xD
Svar: Nej!

Fråga:Vilka namn skulle du vilja heta om du inte hette Irmeli?
Svar: Jag skulle vilja heta Elina som jag heter i andra namn :P
Fråga: innan så var du ju lite "skraj" för att hoppa, är du de nu oxå eller har du byggt upp ditt självförtroende?
Svar: Tja du, jag är fortfarande smårädd om man säger så, men jag har hoppat mycket låga hinder ett tag nu vilket lett till en anning bätre självförtroende. Men det är nått jag jobbar på hela tiden ^^
Fråga:vad ska du "utbilda" dej till eftersom att du går på internatet i Tenhult?
Svar:Jag ska utbilda mig till hästskötare :P

Fråga:tycker du att de är viktigt med snygg outfit då man rider?
Svar: Nja, inte för mig är det inte det. men det kan vara kul att vara lite snygg ibland :P

Fråga:vad tycker du om min blogg? var ärlig nu! ;p
Svar: Din blogg mirakelpony.blogg.se är jätte rolig att läsa, Går in flera gånger per dag för att se ifall du skrivit nått om dig och sammi :P Och jag älskar dina designer du har :P

Fråga:hur är du som person?
Svar: Jag är nog snäll och ibland för snäll tror jag. Sen är jag väldigt social och med rätt person så är jag verkligen inte rädd att göra bort mig x) *host* Elin Jönsson vet hur jag kan vara ^^ Jag är sammarbetsvillig och har nog väldigt lätt för att ge upp i bland. Men ofta kan jag vara en riktig problemlösare :P

Fråga:vad är ditt höjdrekord?
Svar: Med ponny har jag hoppat 80 som högst :P Och med häst har jag nog hoppat kring 70 ^^
Så jag har inte hoppat så högt ;)
Bjuder på en hoppbild :P
haha älska minen xD
;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: