SKRIVET: 2011-08-28, kl 00:18:19 | PUBLICERAT I: Irmeli

Ni märker...

Hej hej!
Som ni märker har jag lite svårt att hänga med i svängarna när det gäller bloggningen men det är lite svår att hinna typ ;( Ifall på vardagarna är det svårt att hinna/orka uppdatera. Tiden går så fort och snart börjar vi även få läxor med och då kommer det bli ännu mindre tid! Sen på helgerna så tar jag igen sömn och sånt typ ;) hehehe. Men tja idag har jag varit på stan och sen nu så har jag kollat på film och käkat lite pizza :P Jätte mysigt^^
På stan köpte jag ett par nya höstskor och en Trenchcoat ^^
:O<3


JaninaEnglund♥

Jätte fin blogg! :)

Vilken film kollade du på? :)



PUBLICERAT: 2011-08-28, 13:31:11 | URL: http://janinaenglund.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: