SKRIVET: 2011-08-11, kl 17:26:05 | PUBLICERAT I: Irmeli

Låg uppdatering ifrån mig! :(

Hejsan bloggen!
Idag har jag inte gjort so jätte mycket utan sov tills  tjugo i fyra :O hehehe. Men strax ska jag till stalet och rida lite ihop med Hanna :) Det ska bli super niice :)
Så här ser stallet och lite sånt ut uppe ifrån så tänkte förklara lie vad jag målat hahah!
Gul tjock linje: Ridvägar man kan rida på!
Röd Tjock: Stallområdet där Lucky står på sommarbete. Kollar man i den röda zonen kan man även se en smal linje som är röd och där är luckys hage.
Vit Tjock linje: Gräsbanan där jag och Lucky tävlade för ett tag sen.
Blå Tjock linje: Brukshundklubben.
Lila Tjock linje: Ridskolan som har två ridhus och en paddock!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: