SKRIVET: 2011-08-04, kl 15:33:38 | PUBLICERAT I: Irmeli

Januari börjar året....

Ni kommer få en bildbomb med lite bilder ifrån varje månad på mig och Lucky!:)
JANUARI:
ÖVERASSKNINGEN! Är att jag har ittat en ny häst som jag provred som heter Lucky Duck. Trivdes kanske inte så jätte bra med Idde och jag hoppas verkligen jag och Lycky kommer att vara ihop en lång tid, Jag började med att hämta honom i hagen och göra iordning honom för ridturern vilket gick skitbra:) Fin häst:) Verkligen både välutbildnad o riktigt snygg är han:)
Luckys annons bild.
<div style=
Första bilden jag fotat på Lucky! Även en bild jag fotade samma dag som provridningen<3
Hemma ifrån stalet nu då:) film och bilder kommer<3En bild ifrån vårat tredje ridpass.
Ful bild men den blev inte så jätte bra :O<br /> Kolla gärna <a href=
Tredje ridpasset!
HAHAHAHAH!!<br /> Alla måste kolla:)<br /> <a href=
Samma dag<3
Såhär är det att rida Lucky :)<br /> <a href=:)
Idag flyttar Ducky til sörsjö!<3 Samt att jag har ridlektion idag så då får jag träffa honom ifall han kommit till sörsjö ännu:)
Nu är det slut på Januari! Februari kommer imorgon!


ebba

fina bilder :)



PUBLICERAT: 2011-08-04, 17:33:54 | URL: http://mirakelpony.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: