SKRIVET: 2011-08-16, kl 00:15:47 | PUBLICERAT I: Irmeli

Jag har inte bloggat på ett tag....

Hejsan!
Som ni märker har jag inte bloggat på ett tag vilket beror på att lusten försvunnit! Känns inte som jag har så jätte mycket att skriva om eftersom fantasin är totalt borta typ. Men jag försöker mig på ett inlägg nu då!
Kan ju berätta lite om ridpassen!
Lör: Lollo var med och fotade mig och Lucky! (Bilder kommer) Han var jätte snäll och mysig :) Och tja det var kul att Lollo kunnde komma och fota^^ Tack! <3
Sön: Det blev uteritt för min del. Mamma hängde med och plockade lite svamp i skogen medans jag red en skrittrunda. Vi utforskade en väg jag aldrig ridigt på tidigare och ifall jag kan rida honom mer så tänker  jag rida den vägen igen och följa den längre än vad jag gjorde.
Mån: Detta ridpass blev ett litet  dressyrpass eftersom jag kännde att jag kanske skulle göra nått vettigt med honom. Så red bort till lilla ridhuset och körde lite volter och så i alla tre gångarter. Lucky känndes lite halv på hugget men annars gick han bra ;) Blev lite tittig på några ställen på ditvägen men det är han jämt ;) ahaha.
Förövrigt så har det inte hänt så speciellt jätte mycket just nu förutom att jag flyttar in på Tenhult imon. Ska bo ihop med en tjej som heter Wilma. Dock så vet jag inte vem det är utan har bara hennnes förnamn ;) Hoppas att vi blir bra kompisar för det skulle jag nog behöva xD Nej men jag suuger verkligen på att skaffa nya vänner och särskillt i min egen ålder ;)
Bild ja pillat ihop ;) Lollo som fotat den ;)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: