SKRIVET: 2011-08-20, kl 14:57:15 | PUBLICERAT I: Irmeli

Har knappt hunnit!:O

Tjenare bloggen!
Som ni märker har jag svårt att hinna uppdatera eftersom det hännder så mycket hela tiden typ x) Men jag tänkte berätta lite om dem dagarna som nu varit ^^
Onsdag: Upprop klockan 10 i matsalen, sen så fick vi en massa information och sånt. Sen fick vi en rundvisning av skolan. När detta var klart så åt vi lunch och sen tog vi lite bilder till en grejj ;) Efter det blev det att gå till djurvården och sen maskinstället. Sen åkte vi i minibussarna bort till ladugården och kikade på deras place :P
Sen efter det slutade vi :P
Torsdag: Då var det dags för stallet hela dagen!:) Vi blev indelade i tre grupper och i den gruppen jag kom i så fick vi  först en presentation av hela stallet och sånt, typ rundvandring. Sen så fick vi mocka och sopa lite :P Senare på eftermiddagen fick vi även rida och jag valde en liten ponny vid namn Bossman och han kom ifrån nått ridläger troligast öskullens ridläger eller nått :O haha. Men hursom så var Bossman inte så välriden men ändå pigg tycker jag :P Ridning flöt på och jag och Bossman tränade lite på galoppfattningar eftersom han springer in i galoppen. Sen så fixade vi iordning hästarna efter ridningen och gick ut med dem i hagen. Efter det så putsade vi alla saker och lade tillbaka allt ^^ Efter att ha städat klart hela sadelkammaren så gick vi ut och väntade på bussen.
Fredag: Vi hade lite startsamtal och skrev lite brev och sånt heheh :P Sen kollade vi lite på när dem andra red och efter lunch slutade vi och jag åkte till internatet och dushade och tja det blev en jävligt rolig bilfärd till internatet ifrån stallet eftersom Doris ( en fritidsledare) körde och hon var lite stressad då vissa skulle med tåget som skulle gå om cirka 4 minuter hahah! Så hon körde allt vad hon hade haha!^^
Sen runt klockan halv två åkte jag hem :P
Innan bussen kom så fick jag och Ida rykta en av ridlärarnas lilla russ med :P Skit sött litet russ  som heter Catya ^^
Lilla Catya :P
Det blev en ganska mörk bild eftersom det är väldigt mörkt på logen ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: