SKRIVET: 2011-08-12, kl 11:18:42 | PUBLICERAT I: Irmeli

Godmorgon på er!!

Godmorgon allihopa!
Just nu har jag passat min lillasyster en stund. Vi har gjort rummet lite säkert för henne och nu hittar hon ändå nya sätt att komme in i ex min garderob och rota ut mina kläder plus att hon äter på dem ! :S Det får hon inte göra!! Aja, ridpasset igår gick superbra! Jag tyckte att Lucky känndes jätte fin och jag tror att han trivs bättre när han inte behöver hoppa så högt för han har alltid öronen frammåt när man hoppar lågt och när man hoppar högre surar han! Hehe. Men nu ska jag tyävrr kolla på Angels in America.
Skriver mer senare efter vi har varit hos mormor och morfar typ;)
Helgens planer:
Fre (Idag) Chilla hemma med Anni och mamma
Lör: Rida ut en sväng på Lucky och hitta ett bra stället att fota mig och honom på. Blir nog så att jag rider ut barbacka bara för att det är mysigare! Dock  så kanske jag ändrar det ifall vädret är dåligt.
Sön: Bli fotad på ett bra ställe ( förhoppningsvis!)
Nästa veckas planer:
Mån: Rida Lucky och då kommer Elin P och tittar så frågan är vad man ska hitta på:)
Tis: Flyttar in på internatet på Tenhult
Ons: Skolan börjar.
Tors: Skola
Fre: Skola och åka hem!
Lucky puck:)


Emelie

Hur ska du göra med lucky när du är på skolan? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: