SKRIVET: 2011-08-12, kl 16:27:54 | PUBLICERAT I: Emelie

gårdagens ridning - Labello

Red en häst som hette Labello igår, var första gången jag red honom !
Jag tyckte att han vär väldigt trevlig och följsam, lätt att samla och länga, dock lite svårare för att flytta i sidvärtsrörelserna, men det är ju inte heller min starka sida så det kan ju vara därför..
Efter lite uppvärmning mm så skulle vi testa galoppbommar och det gick sådär men sista gången så busade han till det lite och då var det som om jag skärpte mig ännu lite mer just för det och sista gången blev nästan perfekt !
" de var så nära perfekt det kan bli utan att vara perfekt! " :-D
Efter det fick vi fyra som red skritta ut medan ridläraren mockade mm, soft va? ;-)
Imorgon blir det hopp träning för Sara igen (hon som har Cefyr) och då får vi se om jag får rida Labello igen eller vem det blir ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: