SKRIVET: 2011-08-16, kl 15:17:59 | PUBLICERAT I: Emelie

gårdagens ridning - Chesney

Efter att jag varit uppe hos Cefyr så stack jag upp till Chesney och joggade honom en sväng.
Tog ut honom på västeränga och han har blivit så mycket finare nu jämfört med för ett år sen !
Igår så travade han på så fint och vi galopperade korta små sträckor bara för att få fram bjudningen ännu lite mer.
Sedan så bad jag honom om att trava fortare än jogging och det gick fort men han tyckte uppenbarligen att det var kul som attan för han ökade och ökade och hade spetsade öron! :D
När vi kom till rondellen så stog det får där, superläskigt!
Han hoppade till andra sidan vägen och sen stog han bara och stirrade och blåste upp sig.
efter han lugnat sig så bad jag honom gå förbi och då ruusade han upp för rondellbacken och ner mot stallet och stannade inte förrän fåren slutade synas xD
Han är knas min goseplutt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: