SKRIVET: 2011-08-16, kl 15:11:04 | PUBLICERAT I: Emelie

gårdagens ridning - Cefyr

åkte ut till BPK vid ca 15.15 och var där 15.30.
Där gjorde jag iordning Cefyrs mat och vatten och efter det så tog jag kameran och gick upp till hagen och tog några fina kort med min nya kamera!
Det blev en hel del nya bilder.
Efter det tog jag in honom och ryktade honom noga och skrittade ut en liten sväng då han tävlade i söndags !
Han och Sara vann LB:3 och debuterade i LA:3 och där kom de också bra har jag för mig!
Det är kul att se Sara och Cefyr när de rider för det ser alltid så himla fint och harmoniskt ut!
Önskar att jag kunde rida så bra O.o
Menmen efter jag skrittat ut så ryktade jag lite till och ställde in Cefyr i hans box
Innan jag åkte hem passade jag på att rykta av och mocka hos bebis-Depa lite.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: