SKRIVET: 2011-08-17, kl 18:11:48 | PUBLICERAT I: Emelie

gårdagens pass - Chesney

Igår longerade jag chelleman litegrann, han har nämligen inte blivit mycket longerad och är därför lite stissig när han ska göra det :P
Igår skötte han sig utmärkt och sprang bara iväg med mig 2 ggr och det var när han skulle galoppera, då var det roligare att galoppera iväg så matte inte hann med och släpades efter på fötterna ;)
Men till sist gick han superfint, börjar nästan bli lönt att skaffa ett longeringssystem till herrn..
Idag ska jag inte rida utan jag tror jag bara ska upp och tvätta hans mugg, det är lite halt i gräset idag, där jag brukar rida/longera så det är bäst att låta bli så han inte halkar och skadar sig !
Imorgon är det också vila för chelleman då jag ska rida i braås då, hoppas på att få rida Depa, men nu ska jag rida för Cissi Erlandsson så vi får väl se vem jag blir satt på ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: