SKRIVET: 2011-08-16, kl 01:26:16 | PUBLICERAT I: Irmeli

Frågestund med Irmeli!!!!:)

Hejsan!
Nu tänkte jag ha en liten frågesstund eftersom jag märkt att det kommit lite frågo mellan varven så nu får ni ställa många så jag kan svara på dem! :P Det kan vara om vad som helst mellan himmel och jord. Dock inga som är för privata om man säger så! ;)
Förmodligen ska jag svara i ett videoinlägg!:) Frågestunden avslutas om någon dag!:)<3
Så passa på nu!^^


Christel

Sv: Jo det är riktigt stor skillnad!

Sabina är mjuk i munnen men samtidigt får man jobba på för att få henne gå på tygeln. Fleetfoot är jävligt stark och hård i munnen och men man får jobba minst lika mycket för att få honom i rätt form även fast han har lättare för sig eftersom han går FEI dressyr.

Sen är Fleetfoot mycket mjukare i alla gångarter vilket underlättar en hel del. När jag rider Sabina behöver jag koncentrera mig på att inte flyga av i galoppen ;)

Kram



PUBLICERAT: 2011-08-16, 08:02:32 | URL: http://ponnylycka.blogg.se/
Elin J

Är du oskuld? (a) (haha skojjar, bara för att du skrev inga privata xD, töntig jag är..)



- Vad är det bästa med hästar och ridning?

- Vem ser du upp till inom ridsporten?

- Hur ser din drömhäst ut?

- Favvoras?

- Vill du jobba med hästar i framtiden & isf som vad?



Övrigt,

- Något pinsamt som hänt dig?

- Vilka egenskaper stör du dig på när det gäller människor?

- Skulle du bli fjortis i ett år för 5000? xD

- Vilka namn skulle du vilja heta om du inte hette Irmeli?



Lite random frågor, men men ^^,


Jasmine såklart

Sv; Taack! =)

Ehm ja jag vill verkligen köpa henne så jag får se om mamma/pappa går med på det. Annars ska jag hyra henne tills jag är 18 & sedan köpa henne för egna pengar. ;)



PUBLICERAT: 2011-08-16, 10:32:17 | URL: http://jasminesplace.blogg.se/
meja

jaa...



varför heter du irmeli?

Skiter du ofta.. :)?

är du oskuld :D ?

Föddes du med ett öra?

Vilken ögonfärg har du ?

Har du en 23 årig kille?

är du i stallet varje dag :D? <3

har du nått djur?

Går du ur skolan iår?

Vad ska du börja för tråd på gymnasiet ?

har du haft en egen häst nån gång?..

vill du köpa lucky ?

Är en groda Hejdå?!



PUBLICERAT: 2011-08-19, 15:49:49 | URL: http://ponnysesamestreet.blogg.se/
ebba

okej.. nu kommer lite frågor:)



1. innan så var du ju lite "skraj" för att hoppa, är du de nu oxå eller har du byggt upp ditt självförtroende?

2.vad ska du "utbilda" dej till eftersom att du går på internatet i Tenhult?

3. tycker du att de är viktigt med snygg outfit då man rider?

4. vad tycker du om min blogg? var ärlig nu! ;p

5. hur är du som person?

6. vad är ditt höjdrekord?



hahah, kom inte på så mke men aja xd



kramis!



PUBLICERAT: 2011-08-19, 15:49:50 | URL: http://mirakelpony.blogg.se/
meja

Glömde några frågor..



Är du en fesk?

Är du gul?

Hatar du spindlar?

Vart är det läskigaste / äckligaste stället du har hittat en skalbagge på?

har du 2 gula schabrak?



du kanske inte gillar mina frågor?

gör du det?

är det kul med mina frågor?

är det bra med många frågor?!

tyckte du jag av jobbig immee????



hejdåå!!!!!!



PUBLICERAT: 2011-08-19, 15:51:45 | URL: http://ponnysesamestreet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: