SKRIVET: 2011-08-05, kl 12:03:00 | PUBLICERAT I: Irmeli

Februari kommer sen...

Lite bilder ifrån Februari:
<p><span style=
En bild från när Lucky precis flyttat till sörsjö!:)
<div>Bebisen efter ridningena&lt;3<br /> Det finns inga ord för den hästen&lt;3<br /> Bilder kommer samt film;)<br /> <br /> Tips på bra låt?&lt;3</div>
En bild på Lucky efter våran första ridlektion!:)
<div>Okej det blir bara en bild ifrån lektionen ;)<br /> Dem andra var inte så jääte bra :/ Aja bättre lycka nästa gång ;)</div> Jag och Lucky på vår första ridlektion:)
<div>Happ det är så att jag inte är världens bästa ryttare men tja ;)<br /> <a href=
<3
<div><span style=
:)
<div>Idag ska jag åka till stallet och hjälpa Hanna med Ducky:)<br />Hon ska rida lektion på honom och Marja frågade ifall ajg kunnde kolla till så att det går bra ;)&nbsp;<br />Luckys box är den där den vita påsen med gula prickar hänger :)</div>Stallet han flyttade till!:)
<div>Blir bara så glad av den här bilden :)<br /> Den är fotad idag när vi hoppade lucky :)<br /> Tack Elin som fotade den :)&lt;3<br /> Vill ni se fler bilder och film?:)</div> Bild ifrån vårat andra hopppass!
<div>Jag vet tyglarna :S<br /> Men jag rycker honom faktiskt inte i munnen ;)</div> Synd att mina händer alltid blir sådär att det är som att jag rycker hästne i munnen. Jag tränar fortfarande på det!
<div><a href=Samma här!
<div><a href=
:)
<div>Har ont i min arm :'(<br /> gissa varför?:O</div>
<3
<div>riktigt lyckad ridlektion!<br /> Nu är jag as trött men jag måste äta innan jag kan gå och sova!</div>
<3
<div>Ovisad bild på Lucky:)<br />haha jag har upptäckt att folk<br />tror att han ärligt heter Ducky :O hahahahahahah</div>Den grimman han har på sig köpte jag till honom:)
<div>Varför inte kika in?:)<br /> <a href=HAhah det står LD i blått:)
<div>Blir ingen ridning med Lucky idag ;(<br /> hans tänder ska raspas så jag får kanske rida honom på osndag igen istället :)<br /> <br /> Så jag måste ringa Keerstin och säga att jag inte ska ha Lucky! ;/ fast då ska jag säga att jag vill rida Ponny ist:)<br /> <br /> Sen ska vi se vad det blir för nya sadlar till honom:)&nbsp; Marja sa att hans sadlar sutit och fel och att den ena klämt där bak och den andra där fram.<br /> Kanske därför Lucky har haft ont i ryggen tidigare enligt Marja?:O<br /> Aja får se hur detta blir&lt;3</div>
Slut för den här gången!


Snelponi

jätte fin häst!! och fint stall du har honom i, är det din??



PUBLICERAT: 2011-08-07, 14:55:22 | URL: http://snelponi.blogg.se/
En blogg om Kevin

Åh vilken vacker häst :D



PUBLICERAT: 2011-08-09, 17:12:59 | URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: