SKRIVET: 2011-04-16, kl 22:16:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

What a wonderful surprise?

Hejsan !
Måste bara få skriva av mig.
Säger bara en sak, jag har trillat dit igen..
Jag kan inte sluta tänka på det, när jag tänker på det så kan jag inte sova, jag kan inte äta, inte dricka, det behövs liksom inte !
Jag är inte trött, jag är inte hungrig eller törstig ovh jag är absolut inte ledsen !
Men är man svag då?
Jag vet ju att jag så lätt tar åt mig av dåliga saker, jag vet att jag lätt blir sårad om det händer något..
Hur vet man om man ska vara orolig eller inte.
Jag vet att ni kanske inte kan hjälpa mig eftersom jag inte vill säga vad det gäller, ÄN !
När jag väl somnar så drömmer jag om det, när jag vaknar så har bilderna etsat sig fast på min näthinna.
Kan verkligen känna känslan, den där underbara känslan fortfarande.
Det är som om det fortfarande sitter kvar, lång in i min hud.
Vad tar man sig till när man inte vet?
Hur gör man när man så gärna vill veta men inte vill fråga?

Jag är en person som inte lätt trillar dit, jag har svårt för sånt, men den här gången har jag trillat dit,och det rejält!
riktigt rejält.. Och faller jag ända ner så kommer jag aldrig kunna ta mig upp..
Vet att jag skulle kunna ta mig upp om jag
ville men jag känner mig själv, och blir det så att jag faller så kommer det ta ett bra tag för mig att kunna komma upp,
det kommer ta alla mina krafter och så har jag sabbat allt jag byggt upp, once again..
Jag skulle kunna gå genom de hetaste eldarna,
de kallaste vintrar och gå genom
ett hav av krossat glas för att veta hur det ligger till.
Jag trodde inte jag kunde känna en sån här känsla,
den skrämde mig först,
men nu skulle jag inte vilja vara utan den en enda sekund.
Jag säger bara en sak, GLITTER IN THE AIR <3
"Have you ever invited a stranger to come inside"

Jag antar att ni redan listat ut vad detta handlar om men i fall att ni inte gjort det så låter jag bli att skriva något som kan avslöja mer...
Tänkte istället be er om lite hjälp, men mer kommer i ett eget inlägg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: