SKRIVET: 2011-04-11, kl 21:14:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vårdeppression...

Hejsan alla käftstrutar<3
Jag har verkliogen vår depression på hög grad, speciellt på kvällarna !
Vet f*n inte vad det är med mig !
Jag borde seriöst ta tag i mig själv nu, ne men så illa är det inte men asså jag har såna dagar då det känns som om alla tycker att man är jobbig och tråkig och bara vill att man ska vara tyst.
Har sjukt dålig självkänsla, en del tycker jag inte borde ha så dålig självkänsla som jag har but here i am..

I was nowhere near ready when all it ended
so i hope we could find a new day
cannot live without you
You gave me the chance, time and again i vain
Now i feel it for you, ever tear eveery smile, paid in full !

Paid in full - sonata arctica
Underbar låt <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: