SKRIVET: 2011-04-12, kl 21:20:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stallet

Tjena alla stallgeeks!
Nu har jag preis badat och käkat macka.
Jag red Lucky idag på ridningen och vi hade sidvärtes. Jag var nog lite för hård emot honom och då slutade han lyssna och kämpade emot. Emot slutet släppte jag mer vilket resulterade i bättre skänkelvikningar.

Efter ridningen passade jag på att putsa på Lucky extra mycket samt att jag tvättade ur hans krubba och vattenskål för det var så jävla äkligt på båda ställena :S Ibland frågar jag mig hur hästar ens vill dricka.

Aja, en ganska bra ridtur och lite sömn ska nog få mig på bättre humör nu då innan engelska nationella imon :)<3


Puss på er era hästnipplor!:D




Jag och Lucky!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: