SKRIVET: 2011-04-10, kl 12:50:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ridtur med kioskmongot

Nu har jag varit i stallet med Emelie och vi har ridit på kioskmongo chesney. Det gick väldigt bra för min del :O
Fast det beror på att Chesney bråkat sönder med Emelie och när jag red så orkade han inte bråka mer hahahah.
Red lite fail idag men tja min häl fuckade sig som vanligt. Sen så märkte jag att jag tittade ner en hel del.
Men ifall så har jag aldrig varit med om att rida en häst som vill bocka men aldrig orkar hahahahah!
Chesney slängde och drog ner med huvudet som om han skullle bocka me tja han orkade aldrig glra det hahahah.
Tittar just nu på när Emelie målar sina naglar ;)
//Irmeli (Glöm inte att fjärta fritt)


kurdisk muslimsk tjej <3

har du bytt blogg ?=) <3



PUBLICERAT: 2011-04-10, 17:51:15 | URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: