SKRIVET: 2011-04-15, kl 12:24:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Programmering nu!

Hejsan alla sötisar !
Sitter och har programmering nu, jag kommer aldrig klara detta...
Men jag får se det från den ljusa sidan, efter sommaren behöver jag aldrig mer programmera !
Nu har jag 3 timmar på mig att lösa detta, det kan de ju drömma om..

Efter skolan ska jag möta Eve, Emma och Amanda för att vi ska köpa presenter till ett visst födelsedagsbarn ;)
Jag vet att vi skujlle köpa något.... HEMLIGT ;)

Efter att jag mött upp dem ska jag vänta på "Mr Christ" för vi ska gå på sucker punch idag, det ska bli kul :)
Sen ska han ju visa sina skills i något jag inte kommer ihåg ;P

På kvällen/natten så ska jag till Emelie och checka SPN (Supernatural)
Detta kommer bli en nice start på påsklovet <3

Aja dags att ta sig i kragen nu och jobba lite !
Eller aa försöka ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: