SKRIVET: 2011-04-12, kl 08:33:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ouch >.<

Hejsan alla blåmesar :D
Just nu sitter jag och har Engelska A, väldigt underhållande ;)
Idag har jag sjukt ont i mitt lår, Chesney sparkade mig nämligen när jag skulle kratsa hans bakhov igår O.o
Jäkla häst till att kicka, jag visste att en vacker dag kommer det gå sådär O.o
Men men jag lever ju iaf så det betyder alltså att edt inte var såå farligt !
Idag så började jag dagen men en nyttig frukost bestående av grovt bröd, fil och mango <3
Känner mig väldigt nyttig ^^,
Längtar som fan till sommaren, då ska jag och bea leva på enbart sallad och vatten i två hela veckor ;)
Nu ska jag fortsätta att förbereda mig inför redovisningen av could i live there? inte kul men varför klaga?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: