SKRIVET: 2011-04-27, kl 22:56:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag

Tjena!
Nu är det snart dags för The Event<333 väldens bästa serie^^ Kolla någon mer på det?:)
Det är typ sjukt skumt att det är torsdag imon! Haha  jag bah ojrå jag har fan gympa imon ahah! Mobbat.
Nästa vecka ska jag vara ledig på onsdag för då ska jag åka till Tenhult och vara med och titta på hästarna och ridanläggningen där^^
Alltså det här med att börja gymnasium är så roligt! Men fy fan vad jag kommer sakna resten :(<3
ELIN J<3333
du kommer alltid vara mest saknad när vi inte umgås.
Lucky Duck<3 fina killen med<33
FAIL!!! HAHAH!!


Lollo!♥

Saknar ingen mej? :O Haha, skämtar! ^^ Men lyllo dej som kan åka och kolla på hästar en hel dag och SKIPPA skolan! :D





PUBLICERAT: 2011-04-28, 07:40:57 | URL: http://www.higgetokig.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: